niedziela, 19 maja 2013

Nowe zdjęcia i wiadomość dla Was :)

 Zacznę może od wiadomości :) Wiele osób / czytelników prosiło mnie o przedłużenie konkursu. Raz już przedłużyłam ( z Gigi ) termin, ale jeśli chcecie jeszcze trochę czasu, to przedłużę termin do czwartku ( 23.05 ).

A teraz nowe zdjęcia :) :


Tył pudełek jest zabójczy :) Cleo wyszła na nim cudownie !

Przybliżenie :D 
Lalki mi się bardzo podobają :) Szkoda tylko, że Ross nie ma włosów takich jak np. Abbey lub Clawd ;)


I jeszcze jedna śliczna fotka Rossa i Abbey:


Zdjęcie jest upiorne, prawda ?? <3

To tyle zdjęć z kolekcji Lab Partners.
Teraz zdjęcie (prawdopodobnie) lalki z kampanii MH:

 
A oto Boo Loo :)

Ok :) Teraz inne zdjęcia:

Gigi Grant z bliska:



Ciekawi mnie czemu Gigi ma taką czerwono-różową szyję :)

I zdjęcia nowej postaci :




Pojawiło się tam jej imię : WEBARELLA.
Jest śliczne ( według mojej opinii ) :) .

I ostatnie zdjęcie :)

Co było na ,,zamazanym,, zdjęciu z Catty Noir ?? ODPOWIEDŹ:





I jak ? Podobały Wam się zdjęcia ?
Cieszycie się z przedłużenia terminu ?
Upiorne pozdrowienia !




 
 

 
 

8 komentarzy:

  1. GRATULACJE 7000 WYŚWIETLEŃ:)
    DZIĘKI, ŻE PRZESUNĘŁYŚCIE TERMIN KONKURSU, NA JUTRO NA PEWNO NAPISZĘ:)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka Bo Loo upiorniefantastyczna! ^^ :3

    ^anonimowaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Spiderella! ;) Czekałam na nią, jest strasznie oryginalna i ładna ;)
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę mieć Abbey !
    Acha i na żadnym blogu nie widziałam jeszcze tej lalki Boo Luu ! Jest śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałyście się z tym postem. Ja też za chwilkę coś napiszę :D

    PAN GORGON upiornie pozdrawia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. sorrki, nie zalogowałem się.. ale to ja, Jasiek :D
    Hej, cześć wszystkim ;)

    PG ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jj zalogowany :D I jj nowy post :D Nareszcie coś napisałem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fociaki ! xD Upiorne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)