wtorek, 7 maja 2013

Kościsty makijaż Skelity ! -kolejna gra :)

Na Starsue.net zamieszczono nową grę, tym razem ze Skelitą Calaveras.
(za informacje dziękuję Lili)

Tutaj macie link do gry. Upiornej zabawy!
Skelita Boney Makeover (game)

Grę dodano 6 maja, opis do gry brzmi tak:
Ona uwielbia oryginalność, także lubi imprezować i dobrze się bawić. Wszystko to powinna odzwierciedlać w swoim stylu. Pomóż Skelicie przygotować się do wspaniałej imprezy, w której ma zamiar uczestniczyć dziś w nocy, zmieniając ją w prawdziwą piękną divę. Baw się!

Zaczynając grę, mamy taki obrazek:


Graliście już ? Podoba Wam się ta gra ?



12 komentarzy:

  1. grałyście w tą grę z Holween ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super. Zapomniałam się podpisać :
      Tora w paski :*

      Usuń
    2. Kurcze, nie ogarnięta jestem. wpadłm głównie po to, żeby powiedzieć że się zg do konkursu *o*
      tora w paski

      Usuń
  2. Fajnie napisałyście posta.ja w sumie też zgłaszam się do tego konkursu ;)
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to ze kostek ma pryszcze na czaszce?????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Jezu no! To tylko gra, ciemnoto -,-
      ludzie, czy wy w ogóle nie macie wyobraźni? żal mi takich.monster high tworzy gry dla osób, dla których upiory ze straszyceum są aliwe! (żywe)
      Lili

      Usuń
    2. Rozumiem ze juz zapytac o nic nie wolno

      Usuń
    3. a ty cala lili jak taka bedziesz nie uprzejma to nie bedziesz miala kolegow

      Usuń
    4. Po pierwsze: pisze się nieuprzejma, a nie nie uprzejma.po drugie: mam kolegów i koleżanki na realu a w sieci Gigi i Arghantone i wiele innych.po co mi więcej ? O,o poza tym ja tylko mówię żeby najpierw pomyśleć a potem zadawać bezsensowne pytania. Głupie pytanie = głupia odpowiedź.mnie się to wydaje proste.
      Lili

      Usuń
    5. NIE badz taka chop do przodu bo ci z tylu braknie

      Usuń
    6. Jako osoba mądrzejsza -i podejrzewam starsza- zakańczam tę kłótnię.po prostu się do mnie nie odzywaj.ja do ciebie też nie będę.to tyle.i jeszcze jedno; gra strasznie super! ;)
      Lili

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)