sobota, 11 maja 2013

BIO Gigi Grant :)

Niedawno pokazywałam Wam BIO Twyli - Boogie Mana mającego pojawić się w filmie '13 Wishes'. Teraz przedstawię Wam informacje o Gigi Grant- dżinie, nowej postaci, również pojawiającej się w tym filmie.

GIGI GRANT
WIEK: Tata mówi, że mam 15 lat, ale zgubił mój akt urodzenia gdzieś pomiędzy czasami Dariusza Wielkiego a Juliusza Cezara, więc tak na prawdę nie jestem pewna.
ZABÓJCZY STYL: Naturalne tkaniny, zwłaszcza z jedwabiu, w jasnych kolorach. Jestem również za luźnymi spodniami i kapciami. Zasadniczo chodzi mi o komfort. Oczywiście nie zawsze wyglądam na pulchną, bo nigdy nie wiadomo kiedy będę miała rozmowę z nowym szefem.
DZIWACZNA WADA: To nie jest prawdziwy strach domyśleć się, że mam klaustrofobię. Tkwienie w lampie przez tysiąclecia robi swoje.
ZWIERZĄTKO: Skorpion o imieniu Sultan Sting. Nie daj się zwieść tej nazwie. Jest bardzo skromny.
ULUBIONE ZAJĘCIE: Kocham zwiedzanie. Jest to świetnym bonusem, gdy potwór chce się wybrać do jakiegoś miejsca, w którym jeszcze nie był.
NAJBARDZIEJ IRYTUJĄCA RZECZ: Życzenie o dodatkowe życzenia. Jakby 13 nie starczyło.
NAJBARDZIEJ LUBIANY PRZEDMIOT SZKOLNY: Astronomia- kocham przestrzeń. Jest po prostu taka otwarta i niezakorkowana.
NAJMNIEJ LUBIANY PRZEDMIOT SZKOLNY: Nauka jazdy. Tak wielka klasa, a tak malutki samochód, którym musisz jechać.
ULUBIONY KOLOR: Uwielbiam brzoskwiniowy i złoty.
ULUBIONE JEDZENIE: Mój tata ma przepis na świeżo pieczone pity. Nawet po tak długim czasie mi się nie znudziły.
PRZYJACIELE DO GROBOWEJ DESKI: Życzyłabym sobie mieć choć jednego.


A tutaj zdjęcie pamiętnika Gigi :



(klikając na obrazek powiększycie go)


(za informację dziękuję : Neferze001
  źródło: wikia)

11 komentarzy:

  1. Wiecie, że na Amerykańskiej stronie Monster High (oficjalnej) pojawiły się już BIO Gigi, Twyli, Rossa, Scarah i pani dyr. Krewniackiej! O.O Szok :D
    WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogą nie wiedzieć, że jest bio Gigi Grant i Twyli Tharp jak napisały o tym posty ? o.o

      ^Anonimowaaa

      Usuń
    2. Racja, nie pomyślałam :D Ale o BIO Scarah, Krewniackiej i Rossa warto wspomnieć ;)

      WM

      Usuń
    3. Dziękuję za informacje ;) Tamte BIO czytałam miałam o nich napisać, ale skoro w komentarzach jest info każdy sobie wejdzie i poczyta. Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  2. Też o tym napisałam :) BIO Gigi Grant jest potwornie ciekawe :*
    WIELKA FANKA MH ; IZA <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigi, ja nie kupiłam jeszcze (nacisk na to słówko :*) "Scaris" bo u mnie w miasteczko Empika nie ma, ale rodzice jadą do Krakowa w środę i obiecali, że mi kupią (i do tego prezencik urodzinowy :D).
      Iza :*

      Usuń
    2. Właśnie czytałam na Twoim blogu :) Super napisane. DZIĘKI :* Ja też się przymierzam do kupna, ale podejrzewam, że zamówię na allegro :D

      Usuń
    3. A ja mam już 'Scaris'. (prawie) zamówiłam przez empika i czekam aż przyjdzie :D

      WM

      Usuń
  3. już wiem o co chodzi z tym filmem 13życzeń do kupienia.ogarnęłam to przed chwilą! ;) Na http:// allegro.pl/ jest do kupienia film scaris.niby nic specjalnego.można sobie kupić film, superekstra.ale.. napisane wyraźnie: FILM WYSYŁANY PO DACIE PREMIERY 9.05.czyli..z tym 13życzeń jest to samo!tam też zaznaczają,że film dostępny od października któregoś tam (nie pamiętam xD), więc to jest ta sama sytuacja.zamawiasz sobie, wszystko fajne, ale dostaniesz dopiero po dacie premiery.możesz po prostu złożyć zamówienia ,na przód,
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale litania :D ale całkiem mądrze napisane.amen ;)
      -,,- (tzn. znowu Lili XD)

      Usuń
  4. Długi, ale fajny ( ten dziennik informacyjny xd ).

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)