niedziela, 7 kwietnia 2013

Uśmiech! :) Upiorki z serii Picture Day już do kupienia w sieci!

Tytuł posta mówi sam za siebie ;

Straszyciele!
Na ebay.com/Picture Day Dolls znalazłam lalkę Lagoony, Frankie i Operetty z serii Picture Day. Upiorki prezentują się zabójczo, zachęcają do kupna :)

Nie przeciągając, zdjęcie każdej ze Straszyciółek z tej kolekcji:

 


Widzimy tu Upiorki w oficjalnych pozach. Są bardzo ładne. Mnie osobiście najbardziej podoba się Operetta. A Wam która przypadła gustu ? :)


Na obrazku poniżej widać Frankie Stein PD. Na czerwono zaznaczyłam cenę, wynosi ona około 80 zł + należy doliczyć koszty za dostawę. Według mnie cena warta lalki. No, tutaj macie screena zrobionego przeze mnie. Możecie zobaczyć przykładową ofertę :



Uważacie, że lalka jest warta swojej ceny ? Podoba Wam się Frankie w tej serii ? :)

Tutaj screen zrobiony z ofertami Operetty, Lagoony i Frankie z tej serii do kupienia:
Większość lalek pochodzi ze Stanów Zjednoczonych dlatego za dostawę należy trochę dopłacić ;)
Sami zobaczcie:



Zaznaczyłam ceny i imiona Upiorek na czerwono. Podobają Wam się te upiorki ? Macie już jakieś z serii Picture Day ?:D


9 komentarzy:

  1. Tak przy okazji; przedłużyłam termin ankiety. Głosujcie na swój ulubiony film Monster High! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO!! FRANIA JAKA ŚLICZNA *o*. Omnomomomomomomo <3 KOCHAAAM :))

    Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Like it! (y) :D Podobają mi się te lalki, i mam zamiar kupić którąś.

    WM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Operetta i Frankie będą moje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę mieć wszystkie lalki ! Są prze upiorne ! Widać Mattel postarało się przy tej kolekcji. Heh, z resztą jak przy wszystkich lalkach :)
    Upiorne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeaah :D Czekałem na to.! Wyślę Maryśce (wiecie kto to, Amoro i Gigi XD) na prezent, bo jej urodzinki tuż, tuż. Ale cii, to tajemnica ;)

    PAN GORGON upiornie pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie ten post :P
    Lubie czytac wasz blog :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Superaśne są te lalki !

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)