poniedziałek, 8 kwietnia 2013

O co chodzi w filmie ,,Frights, Camera, Action !" ...

Wydaje mi się, że wiele osób zadaje sobie pytania: o czym będzie ,, Frights, Camera, Action !'', jaką rolę będzie pełnic tam Catty Noir ?,  co tam się będzie działo ?? I W OGÓLE O CO W TYM CHODZI.


Spoko :) Już wyjaśniam o co w tym chodzi i na pytania powyżej odpowiem :D

A więc: Chodzi w tym wszystkim o to, że niedaleko Monster High - Straszyceum - kręcony będzie horror-film. Gra w nim Catty Noir. Cleo dowie się o tym. Mówi o tym swoim straszyciółkom. Upiorki chcą występowac w tym filmie-horrorze. UDAJE IM SIĘ ! GRAJĄ W FILMIE !  W końcu jednak..... film staje się rzeczywistością ! 
Znika jeden z pracowników. Straszyciółki boją się, że ich kolej będzie następna ( ! ).
I to wyjaśnia dlaczego Catty Noir jest czarnym kotem i dlatego w piątek 13 ( pechowa data dla niektórych nie :) ) została wydana :)




UWAGA ! INFORMACJE SĄ NIEOFICJALNE !


Ja z niecierpliwością czekam na ten film ! 
Jestem na 100 % naelektryzowana !

A WY ?
Chcecie oglądnąc ten film ?
A może znacie OFICJALNE informacje ? 


8 komentarzy:

  1. Dzięki za te info. Może nie są oficjalne, ale pokazałam je moim strasczyciółkom i mówią że to dość możliwe. Fajny blog.

    Abbey-Tiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNE ! Dzięki upiorki - kocham wasz blog. To moje jedyne źródło informacji o niusach ( sorka wiem że źle napisałam :p ) . !
    Upiorne pozdrowienia :) Wasza czytelniczka:
    Sofi Screami.

    P.S. Proponuję zrobić konkurs jakiś, żeby wprowadzić jakąś... Hmmm... Zabawę ! Nie chodzi o to, że macie nudny blog, czy coś takiego tylko daję swoją propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą informacją mnie rozwaliłyście xD
    Kassidy Kong.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Ale chaad !
    Pozdrawiam fanów monster high !

    OdpowiedzUsuń
  5. UWAAAAGAAAA ! NA MAILA WYSŁAŁAM PAMIETNIK ROCHELLE SCARIS + TŁUMACZENIE GOOOOOOOOOOOOOO !!! WEJDŹCIE I O TYM NAPISZCIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszyciółki dzisiaj o **:** (tak jak zawsze) na gmailu :)

    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. To wilczo-świetna wiadomość! Monster High jest upiorne :D

    WM

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)