wtorek, 9 kwietnia 2013

Gigi i Twyla już do kupienia na Ebay'u! :)

Straszyciele mam strasznie WAŻNĄ WIADOMOŚĆ!!
Na ebay.com/ 13 Wishes Dolls znalazłam lalki z serii 13 Wishes ! Świadczy to o tym, że są one do kupienia w Internecie. Widziałam; Gigi, Twyle, Lagoone, Holween oraz większy zestaw z Cleo! :)
Czekałam na to! Lalki są upiornie cudowne i aż chce się je kupić! Niestety kosztują dość sporo pieniędzy. Około 70, 80 $ więc będzie to około 210, 240 zł. - coś w tych granicach. Jednak podejrzewam, że po premierze filmu ich cena spadnie. 

Nie przedłużając, oto dowody :) :






Mi lalki bardzo się podobają, a zwłaszcza Gigi. Czekam aż cena troszkę zmaleje i mam nadzieję, że ta upiorka wpadnie w moje łapki. A Wam ? Która lalka podoba się najbardziej ? Którą chcecie mieć ? Uważacie, że cena jest odpowiednia, czy nieco zawysoka ?


9 komentarzy:

  1. Zapomniałam zapytać: jaki chcecie teraz konkurs ? Niedługo pojawi się ankieta, w której będziecie mogli podać odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę ! Gigi, Twyla (itp. itd. ) DO KUPIENIA ?! JUŻ ?! WOWOWOWOWOW !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dzięki upiorki za informacje :) ! Cieszę się strasznie. Mam od rana ( 6.05 ) włączony swój trumnofon i patrzę na waszego za***iście świetnego bloga :) !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej, ankieta gotowa. Liczę na Wasze głosy :) (znajduje się na dole strony)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, dzięki za wszystkie info od was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A o co chodzi w tym 13 wisches/życzeń ?

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)