wtorek, 5 marca 2013

Weekend z Monster High

Na Disney Channel w sobotę i niedzielę organizowany jest weekend z Monster High! :) Niestety nie będzie taki jak na amerykańskim Nicku, niestety nie wyemitują ''Scaris'' :( Widzowie będę mogli oglądnąć jednak upiorne filmy takie jak:
"Ghouls Rule" i "Różnice kulturowe kłów i futer".

Jesteście zainteresowani ? Oglądajcie- sobota i niedziela, godz. 11.00 na Disney Channel ! :)


Jak dla mnie Ghouls Rule jest zabójczym filmem Monster High i polecam jego obejrzenie.
A Wy ? Lubicie ten film ? Który wolicie: Upiorki Rządzą, czy Różnice kulturowe kłów i futer ? :)

Upiornie pozdrawia Gigi Lovee :)



6 komentarzy:

  1. Skąd to wiesz?? Ja na pewno będę oglądać, dzięx za informacje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. OO! UPIORKI RZĄDZĄ! TO MÓJ ULUBIONY FILM MH BO JEST TAM NEFERA. NA PEWNO OGLĄDNĘ.

    NEFERA001 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Będę oglądać, szkoda, że nie puszczą na D.Channel "SCARIS" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale trudno. Mam nadzieję, że niedługo wyemitują :)

      Usuń
    2. Może kiedyś puszczą :) !

      Usuń
    3. MOŻE KIEDYŚ PUSZCZĄ!? I to mówi fanka Monster High!? Fani powinni mieć nadzieję, że niedługo wyemitują, a nie MOŻE KIEDYŚ. Ogarnij się, Upiorko ;) Ja -jako fan- wierzę, że już niedługo się pojawi SCARIS po polsku.

      PAN GORGON upiornie pozdrawia :D

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)