niedziela, 3 marca 2013

Lalki Scaris w sklepach !

Dzisiaj byłam na zakupach i w sklepach widziałam lalki i akcesorie ze Scaris: Draculaurę, Ghoulię, Abbey, samochód i kawiarnie. Była też do kupienia Robecca, Howleen i Lagoona z serii Dance Class oraz Abbey i Draculaura ( Picture Day ).
Widziałam też: łóżko Abbey, wanienkę Draculaury, toaletkę Frankie, kilka Create a Monsters :) . Były też Fashion Packi. Niestety nie kupiłam sobie ani jednej lalki, tylko Faschion Pack Operetty.
W czwartek dostanę Skelite Calaveras więc opiszę ją dokładniej.







A Wy macie już jakieś lalki lub akcesorię ze Scaris ??

Upiorne pozdrowienia !
~ Monsterka.

13 komentarzy:

  1. Ja mam łózko Abbey i Draculaurę Picture Day, z tych rzeczy co wymieniłyście. Moja siostra ma jeszcze Frankie z ucieczka z wyspy czaszki, tą w specjalnym wydaniu :) ! KOCHAM MH <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Clawdeen Scaris, Clawdeen zwykłą i Cleo Picture Day.
    P.S. Czekałam na post ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Deuca Scaris, Dawn of the Dance i Basic. Razem z bratem i z siostrą zbieramy Monster High. Mamy już:(oprócz tych wyżej wymienionych) Frankie, Draculaure i Clawdeen BASIC, Cleo Picture Day i Ghoulię Dead Fast :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zbieram Monster High z moją siostrą. Mamy już Meowlody, Purrepesphone i Toralei jako Cheerlederki. Cleo i Deuca Basic i Ghoulię Basic. A teraz czekamy aż przyjdzie nam pocztą Abbey i Rochelle SCARIS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA UWIELBIAM FRANKIE. MAM JEJ LALKĘ NORMALNĄ, SWEET 1600. I KILKA FASHION PACKÓW FRANKIE. A RODZICE POWIEDZIELI, ŻE KUPIĄ MI FRANKIE SCARIS NA URODZINY(CZYLI ZA 10 DNI!!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam normalną Frankie. Mam też Halloweenową :) ! Jest urocza jak wszystkie lalki Monster High :) !!!

      Usuń
  6. Ja mam: Lagoone z Skull shores, Clawdeen Sweet 1600, Cleo upiorni uczniowie,Draculre skull shores ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clawdeen sweet 1600 jest zabójcza. ! Niestety jej nie mam chociaż miałam wiele okazji żeby ją kupić :D .

      Usuń
  7. A ja mam 23 lalki (zbieram wraz z siostrą- MONSTERKĄ). Już nie możemy się doczekać kiedy w nasze łapki wpadnie Skelita i Jinafire :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajyn blog, oczywiści uwielbiam MH! I lubiętworzyć o.c !
    A wy? Jesloi tak to na moim blogu (www.okiemspectry.blogspot.com) jest konkurs właśnie o takiej tematyce! Zapraszam serdecznie do wzięcia udizału!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ! MAM JUŻ DOŚĆ TAKICH GŁUPICH KOMENTARZY !
      Piszesz takie bla bla i zawsze znajdzie się temat, żeby spamować !!!

      Usuń
  9. zapraszam serdecznie cię i inne osoby które to czytają do udziału w moim konkursie na moim blogu a tu link :
    http://monster-highswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah ! I ZNOWU SPAM SPAM SPAM !!! Następnym razem usunę takie wiadomości !

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)