niedziela, 10 marca 2013

Lagoona i Cleo Scaris już w sprzedaży!

Witajcie Potwory! :)
Lagoona Blue i Cleo de Nile  są już dostępne w sklepach. Szkoda tylko, że za granicą :( Jak dla mnie minie jeszcze sporo czasu zanim będą do kupienia w Polsce.

Na ebay.com znalazłam te dwie upiorki, kosztowały 45 $. Więc podejrzewam, że w Polsce będą dostępne za ok.160-180 zł. :( Jak dla mnie cena warta lalek, bo są prześliczne :)
Podaję Wam link z Cleo i Lagooną Scaris :

Lagoona Cleo Scaris do kupienia na ebay!

Tutaj zamieszczam Wan również fotkę, z trochę mniejszą ceną:


Kosztują ok. 40 $ więc na zł będzie to mniej więcej 160 zł. Jak już mówiłam cena warta lalek :)

I jak Wam się podobają ? Uważacie, że są warte swojej ceny ? Piszcie w komentarzach! :)



9 komentarzy:

  1. Według mnie są przestraszliwie piękne. Jak tylko się pojawią w PL to je kupię ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Będę chciała je kupić, ale jeszcze nie teraz, bo 2 dni temu dostałam Clawdeen Ghouls Rule i muszę trochę "odczekać" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lagoona jest chyba moją ulubioną Upiorką! A te 2 lalki dostanę niedługo, bo ciocia z Ameryki mi kupiła ! Jeeej ! ;DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupii !!1 już są, one są genialne, tak mi się strasznie podobają !!!!1 tylko czekam aż w moje pazurrrki wpadną <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie Upiorki !
    To ja, Sofi Screami.
    Niestety zarejestrowałam się jako Sofi Scream, ale myślę, że to nic złego.
    Co do lalek ze Scaris- są upiornie ładne !!
    Strasznie Was pozdrawiam !
    Sofi Screami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lale, bardzo podobne do upiorek w filmie, dokładnie je wykonali. Oglądam na Disney Channel Ghouls Rule, bo właśnie lecą:D

    OdpowiedzUsuń
  7. STRASZNIE śliczne są! Cleo pasowałaby do mojego Deuc'a Scaris:)

    PAN GORGON upiornie pozdrawia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne lalki, ale ja upiorek nie kupuję. Mam tylko Clawda 1600 i Clawda Basic samego, bo udało mi się takiego kupic.
    Mam też Deuca Dance Clas ( sory, ale nie umiem pisac dokładnych nazw ).
    Może kiedyś skusze się i kupie jakąś Uporkę ale to będzie czas przyszły.
    Pozdrawiam upiornie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej! One są cudowne, słyszycie ? - CUDOWNEE!!

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)