wtorek, 12 marca 2013

Lagoona Blue Picture Day + tajemniczy 2-pack

Hej Upiork ! Hej Upiorki !

Na pewno kojarzycie serie Monster High 'Picture Day'. Na razie w sklepach dostępne były tylko: Cleo, Abbey, Draculaura i Spectra. Teraz możemy również kupić Lagoonę Blue. 

Według mnie jest bardzo ładna. Taka delikatna i dziewczęca. Możliwe, że trafi w moje pazurki, ogólnie mi się podoba :) 

Tutaj zdjęcie:

Podoba Wam się Lagoona Picture Day ? Chcielibyście ją mieć ?
 


TAJEMNICZY 2-PACK:

Kiedyś Amora C. udostępniła Wam pewne zdjęcie z tajemniczymi, nieznanymi lalkami. Po pewnym czasie okazało się, że to Cleo i Ghoula z serii Upiorne Lekcje. 


Tutaj widać te dwie Upiorki,(w towarzystwie Rossa i Abbey z tej samej serii) jednak w nie najlepszej jakości. Z potworną przyjemnością zamieszczam Wam zdj. na którym możecie dokładniej przyjrzeć się Cleo i Ghouli. Oto one:




Podobają Wam się Upiorki z tej serii ? 
Chcielibyście je mieć ? :)

Upiornie pozdrawia:
~ Gigi Lovee <3

13 komentarzy:

  1. Nic dodać, nic ująć. Cleo u Ghoulia są IDEALNE, IDEALNE, powtarzam IDEALNE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne !!! Cudeńko MH :* Muszę mieć !

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładne bardzo som XD chciałabym-chciała je mieeeeeć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam super wiadomość !!
    Dostałem dzisiaj rano lalkę Draculaury Scaris !
    Rodzice powiedzieli, że jak dostanę dobrą ocenę to kupią mi Frankie Stein z filmu Escape from Skull Shores w wydaniu specjalnym ( czyli taka szara lalka ).
    Cieszę się straszliwie !!
    Upiornie pozdrawiam redakcję i czytelników bloga !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :) To suuper :) Ja z niecierpliwością czekam na Skelitę (prawdopodobnie dostaniemy ją z Amorą w czwartek) :)

      A zbierasz z kimś- czy sam ?

      Usuń
    2. Haha, Maciek (P.Wolf)a powiedziałeś Gigi o Twojej siostrze, która też zbiera ? ;D Przecież razem kolekcjonujecie, tak jak ja z Mery (z moją sister, ma na imie Marysia). A jemu to dobrze bo na urodziny dostał :) A ja czekać muszę jeszcze miesiąc. I gdzie tu sprawiedliwość ?

      PAN GORGON upiornie pozdrawia <3

      Usuń
    3. Zbieram z Karinką :) Mam fajnie bo jak dostane upiora to zatrzymuję sobie, a jak upiorkę to londuje u mojej sis.
      Ostatnio miałem ,,wypadek,, w sklepie.
      Zobaczyłem podróbę MH i rzuciłem pudełkiem z podróbą o podłogę. Pani kasjerka wyrzuciła mnie ze sklepu, a ja przed sklepem się prawie ,,rozpłakałem,, bo chciałem kupic sobie motor Ghoulii bo była świetna cena. :( NIE FAIR. A na dodatek w domu miałem wykład od rodziców na temat zachowywania się w sklepie :/
      PECH

      Usuń
    4. Haha, byłem przy tym! :D GENIALNE, HAHAH XD Jak o tym myślę, to śmiać mi się chce:)
      Ale w sumie racja; te podróby są żałosne, a ktoś musi pokazać, że nie nadają się do sprzedaży:)

      PAN GORGON -Jaś-
      upiornie pozdrawia:)

      Usuń
    5. Haha, chłopcy wymiatacie xD Mnie i moją sis też denerwują te podróby. A zwłaszcza kiedy dadzą na nie np. obrazek Frankie, czy Clawdeen. Prawa autorskie są! :) Nie powinni takich rzeczy do sprzedaży dopuszczać :/
      Monster High to Monster High i koniec :)

      Usuń
  5. Ale Ci dobrze (do Pana Wolfa). Ja mam na razie tylko 2 lalki: Cleo i Abbey Picture Day bo zbieram od niedawna :(
    MH rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja SZALONA NAUKA, czy UPIORNE LEKCJE, jest jedną z moich ulubionych. Chciałabym te lalki. Na razie z tej serii mam pannę Blue i jest prześliczna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER ! CLEO W KOLEJNEJ SERII. KURCZE, ONA WSZĘDZIE WYCHODZI ZABÓJCZO. DE NILE'OWIE JAK WIDAĆ, JUŻ TAK MAJĄ ;)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, hej. To znowu ja :)
    Przeczytałam ten post. Dziewczyny- WYMIATACIE :)
    Jestem oczarowana Waszym blogiem XD

    Iza :)

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)