piątek, 15 marca 2013

Frights, Camera, Action!

Witajcie Upiory, witajcie Upiorki! :)

W związku ze zbliżającym się weekendem mam dla Was Upiorne wieści!
Pewien czytelnik naszego bloga (Pan Gorgon) podesłał mi na maila linka do ciekawej strony z nowinkami Monster High i nie tylko..

(jakby ktoś chciał poczytać to tutaj link )

Czytając dowiedziałam się o NOWYM FILMIE MONSTER HIGH, który ma ukazać się JESZCZE W TYM ROKU po premierze 13Wishes. Nie wierzycie ?
Oto dowód:



Pierwsza informacja jaką zaznaczyłam na obrazku to data premiery; wyraźnie widzimy 2013.
W czerwonej rameczce znalazł się także fakt, że film zostanie wydany PO ukazaniu się 13 Wishes, dokładniejszej daty nie znamy.
Następnie widzimy jaki film będzie później ; N/A (ciekawa jestem co to może znaczyć)

Już sam tytuł bardzo mi się podoba: "Frights, Camera, Action!" :) Może Upiory ze Straszyceum będą występować w jakimś filmie ? Nakręciła mnie ta notka :)

Teraz czekamy na "Scaris" w wersji polskiej i premierę "13Wishes" ! :)
A Was zainteresował post o tym filmie ? Chcecie go obejrzeć ? Który z 3 wyżej wymienionych filmów trzyma Was w największym napięciu i niecierpliwości w oczekiwaniu na premierę ? - PISZCIE, czekamy na Wasze opinie :)

Upiornie pozdrawia:
Gigi Lovee :)



14 komentarzy:

  1. Nowy film! Jupi! :D
    NMG SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. TYTUŁ BRZMI ZABÓJCZO!! JUŻ JESTEM ZAINTRYGOWANA :D CZEKAM NA 13 WISHES, A PÓZNIEJ NA TO! :) JEEJ, ALE SUPER. MATTEL JAK WIDAĆ ZASKAKUJĘ, JAK POWIEDZIAŁ JEDEN ZE SPRZEDAWCÓW " MH NIGDY NIE UMRZE " - PODPISUJĘ SIĘ POD TYM OBIEMA RĘKAMI :)

    NEFERA001 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Gigi, hej Amora :) O mój duchu! Serio będzie nowy film, umieram z niecierpliwości żeby go obejrzeć, choć chyba nie zmienię na razie zdania, że Scaris ma u mnie 1. miejsce :) Choć tytuł brzmi zachęcająco... :)

    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Iza ;) Ja na razie też szaleję za "Scaris" i ten film jest moim nr.1! :) Genialny film Monster High, aż chce się oglądać :D A c.d "Frights, Camera, Action!" to tytuł brzmi zachęcająco, nawet bardzo :) Pozostaje nam tylko czekać na więcej informacji :)

      Usuń
  4. N - O - W - Y F - I - L - M!? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowy film :) PRAWDOPODOBNIE premiera będzie jeszcze w tym roku, po "13Wishes". Jednak informacji nie jest za wiele, cały film to na razie jedna wielka niewiadoma :)

      Usuń
  5. Nowy film, super! Sama nazwa brzmi nieźle XD A przy okazji: gigi na maila wysyłam ci zdjęcia Lagoony GNO w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przy najbliższej okazji wrzucę na bloga ;)

      Usuń
  6. czekam na premię :)
    CLAUDINA

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy film, serio? Jeżeli to prawda, to SUPER ! Uwielbiam filmy MH, a tytuł brzmi świetnie. Ja już czekam na premierę:)

    PAN GORGON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na "Scaris" w wersji polskiej! :) Tak mnie nakręciły zwiastuny, lalki i film w wersji angielskiej, że wytrzymać nie mogę ;)

      Usuń
  8. Potwór,kamera, akcja! Jesteście gotowi na nowy film MH ? Ja ZDECYDOWANIE takk :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumaczenie to "Przerarzenie, Kamera, Akcja" (jak by co)

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)