sobota, 2 marca 2013

Cały film Scaris na Youtube!

Witajcie Straszyciele,

właśnie oglądałam trzy kilku minutowe ujęcia filmu Scaris na blogu my-monsterhigh.blogspot.com
Postanowiłam poszukać na Youtube całego filmu. I co się okazało ? Że ta sama osoba wrzuciła CAŁY FILM SCARIS CITY OF FRIGHTS!!

Niestety ujęcie jest bardzo słabej jakości, ekran w pewnych momentach jest  praktycznie biały. Jednak zamieszczam Wam tutaj film i życzę upiornego oglądania.



Podoba Wam się ten film ? Czekacie na niego z niecierpliwością ? Ja umieram w oczekiwaniu na ten film a te screeny tylko zwiększają mój zapał to obejrzenia tego filmu. Czekam na polską wersję :)


9 komentarzy:

  1. Jej, super! Już idę oglądać. Dziękuję, a te trzy cz. też oglądałam na my monster h. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://4f-r-i-e-n-d-s.blogspot.com/ hej to mój nowy blog wpadniesz? Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lecę po popcorn i do oglądania! CZEKAM NA TEN FILM OD MIESIĄCA :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten film nie jest w najlepszej jakości :// Ja czekam na polską wersję, bądź angielską ale nie nagrywaną przez kogoś :)

      Usuń
  4. Ehhhh. Słabiutko widac. :( Ale dzięki za ten film:D Fajnie, że go dałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Jak tylko znajdę gdzieś w lepszej jakości to dodam :))

      Usuń
  5. Czekam aż Monsterka da jakiegoś posta, bo jeszcze nie miałem okazji zobaczyć jak ona pisze :D A SCARIS już idę oglądać, trudno, że w słabej jakości. Ważne że jest :D

    PAN GORGON ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jakość słaba, ale coś tam widać :) Ja czekam na wersję polską :*

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)